Terug naar Projecten

Open Front boring station Arnhem Centraal

Vorige week hebben wij tijdens dagdiensten op station Arnhem Centraal 2 spoorkruisingen van ieder 42 meter (EGP Tube ø100) gerealiseerd, bij beide boringen hebben wij 7 sporen gekruist. Het voordeel van het boren met EGP Tube is dat de boring tijdens dagdiensten gerealiseerd kan worden en dat op een later moment tijdens één buitendienststelling de stuurbare boorkop opgegraven kan worden en de kabels doorgevoerd kunnen worden. Op deze manier ondervinden het treinverkeer, en dus ook de passagiers, zo min mogelijk hinder.

Open Front boring station Arnhem Centraal

Bekijk ook:

Medewerker aan het woord: Hoofd Materieelbeheer Edwin

Medewerker aan het woord: Hoofd Materieelbeheer Edwin

Iedere 2 maanden staat er iemand uit ons team in de spotlights. Vandaag vertelt ons Hoofd Materieelbeheer Edwin wat hij geweldig vindt om mee bezig te zijn en hoe lang hij precies aan boord is.
 
Open Front boring Lingen (DUI)

Open Front boring Lingen (DUI)

Een foto die de overname van de Open en Gesloten booractiviteiten van Visser & Smit Hanab van ruim 2,5 jaar geleden mooi weer geeft, een oranje en blauwe machine gebroederlijk naast elkaar aan het werk!