Zurück nach Projecten

Vervangen van 6 duikers Lelystad

Voor de zomervakantie hebben wij 3 duikers vervangen in het project Groot Onderhoud A6 Lelystad Noord – Ketelbrug. Vorige week hebben we de laatste duikers vervangen en daarmee dit bijzondere project goed weten af te ronden.

De 6 bestaande stalen duikers ø400 van ieder 60 meter zijn vervangen door een HDPE ø 500 doormiddel van de Pipe Crack methode. Grote voordeel van deze methode is dat de nieuwe duiker exact op dezelfde plaats is aangebracht als de bestaande, waarmee de oude duiker niet hoeft te worden dichtgezet.

In de voorbereiding is ivm Covid-19 bijna alles via Teams verlopen, maar er werd desondanks een fijne samenwerking opgebouwd die verder is doorgezet tijdens de daadwerkelijke uitvoerende werkzaamheden op locatie. Het was fijn om het vertrouwen van de betrokken partijen te krijgen om ons alternatieve voorstel uit te mogen voeren.

Vervangen van 6 duikers Lelystad

Downloads

Siehe auch:

Behaalde ProRail erkenning

Behaalde ProRail erkenning

We zijn trots om jullie te kunnen vertellen dat we vanaf heden voor ProRail werken gecertificeerd zijn voor de erkenningsregeling Spoorse persingen S-E(B)! Dat wil zeggen dat wij vanaf vandaag naast de range Ø0 – Ø1000mm ook Ø1000 – Ø5000mm onder het spoor door mogen boren met de Gesloten Front Techniek.
 
Open Front boring in NGE gebied - Hooge Zwaluwe

Open Front boring in NGE gebied - Hooge Zwaluwe

Wat als je een boring moet uitvoeren in grond gekenmerkt als NGE (Niet Gesprongen Explosieven) gebied?!